Semanurry Merhaba ❤️ Ben senelerdir kansızlık çekiyorum. Kilom çok aşırı değil ama standartların üzerinde olmasına rağmen kan değerim 5-6larda olduğu zamanlar oldu. İlaç kullanamadım. İlaçlar midemi bulandırdı. Şuan 22 haftalık hamileyim hala daha var kansızlık. Doktorumdan iğne istedim fakat uygun görmedi hap önerdi. Hap kullanamıyorum. Bi arkadaşım anlatmıştı oda hamileliğinde kansızlıkla karşılaşmış. Sezeryan oldu. Ve çok sorun yaşadım dedi. Sezeryana almadı bi doktor kanın düşük tehlikeli diye felan dedi. Ama doğruluğunu Tabiki bilemem. Bende siyah üzüm yiyorum abartmadan. Kırmızı et 21 yıldır ağzıma sürülmedi. Pekmez felan içemem. Kırmızı ve tonu her şeyden tiksinirim öyle söyleyim 😊 Allah kolaylık versin sağ Salim alalım inşallah bebişlerimizi kucağımızaaaa