Busra_07 saglikla kucaginiza alin insallah, nasip olacagi varsa oluyor, cok beklemis cok istemissinz Allahm kavustursun🤲
Bende 3 yillik evliyim 2 yildr sebepsz infertilite diolar tabi mutlaka bi sebebi vardir, nasip bugn degildr
Kucagimz bos kalmasn insallah🌼