nazeninhanim tugce_25 üzülme ben de öyle. Doğumdan sonra hemen vericez. Tamam mı ama dikkat etbiraz daha şeker ve kolestrol yapmasın biraz daha kontrollü ol. Sağlıkla al kucağına inşallah
simaymasalim tugce_25 geçeceğini sanmıyorum canım benim omurga egriligim var o çok etkiliyor agrilarimi
Ffc2224 tugce_25 bana eşim hem agrı kesici getirdi hemde kas gevşetici getirdi sizde doktorunuza bir danısın belki agrı kesicinin yanında kas gevseticide veriri
tugce_25 simaymasalim Demekki bu ağrılari çekicez uyumuycaz zaten doğumdan sonra hiç uyumuycaz Allah yardımcımız olsun sağlıkla gelsin de herseye raziyim
TeacherrMom hnrgns solda da sol kolum sol tarafm agriyo bazen de belim hatta kalçama resmen bişey batıyor gibi oluyor. Allah hepimize yardım etsin bebeklerimiz sagkikla alalım kucağimiza insallah