24+3 günlük hamileyim bel ve sırt ağrım çok var geçmek bilmiyor kaç gecedir uyuyamıyorum çok zordayım hastanede nts ye bağladılar doğum sancısi olmadığı ortaya çıkti ama bu ağrılar çok fene benim gibi olup ilaç kullanan yada doğal yönden rahatlayan varmi