Yenianneadayi2208 Eessrra doğrudur, net bir bilgim olmadığından bişey diyemem.Ama ben her gün olmasa da hafta da 1-2 yapıyordum.Her hün farklı bir meyve dilimi.Kış mevsiminde portakal, limon, elma bunlarla idare ettim.Doktoruna sor istersen böyle yapsam olur mu diye
Eessrra Karadeniz61 valla bişey diyimmi diş etlerim inanılmaz zayıfladı bu dönemde soğuk su içince dişlerim çok kötü ağrıyor
Eessrra Karadeniz61 aslında başta limonlu su içiyordum ama bazıları zararlı diyor kansızlık yaparmış düşük riskini arttırmış falan filan
Karadeniz61 Eessrra anladım bilmeden sizi de yanlış yönlendiriyordum kusura bakmayın hiç duymamıştım özellikle düşüğü
Yarim_Kilo_Kiyma Eda319 Hamileliğin dışında zaten en az 2 lt içmek gerekir. Hele ki bu dönemde en az 3 lt
Eessrra Yenianneadayi2208 meyve çok mantıklı aslında denicem özellikle mandila ve portakal iyi olur çok teşekkür ederim
S_S Eda319 ben hergün 2.5 3lt içiyorum hem kabız olmamı engelliyor kabız olmuyorum hemde hamılelıkte su tüketımi önemli dıye bılıyorum cildin kurumaması için
Mucizem- Eda319 benim doktorum günlük 3litre onerdi ama ben 2ltre içiyorum tabiki wc gitme sorunu çok oluyo sonra 😄