37+4 üm haftaya çatı muayenesi uygunsa 40 ı bekleyeceğiz gelmezse suni sancı. Çatım müsait değilse 39 da sezeryan dedi doktorum. Şuan karın ağrım var uzanıp kalkınca genital bölgeme ağrı giriyor yürümek zor ilk adımlarda çok ağırlaştım çok. Karnımda harita gibi çatladı. Biran önce oğlumu sağlıkla kucağıma almayı bekliyorum. Kokusunu içime çekip gülümsemesini görmek