Asyaagkcn selam canım bazı doktorlar kilolu çocuklara alışmış 3 kilo altı olunca bu çocuk zayıf diye korkutuyor. Bizide korkuttular mesela boşu boşuna bir sürü teste girdim bişey çıkmadı sonra o doktoru bıraktım 2 doktora birden gidiyordum Artık 1 gidiyorum bunda doğum yapıcam. Bu doktorumun dediği Şey su çocuk zayıf olabilir iri olabilir bu genetiktir korkmayın hiç bir zaman önemli olan bebeğin dogduktan sonra azimli olması emmeyi yemeği becermesi dedi sonrasında çok rahatladık tabi En basında nasıl korkmuştuk anlatamam😊