Esraaelisa1 Duygu4216 en son 34 haftalıkken gittim 2500 kg şuan 35+4 olduk bilmiyorum kaç oldu haftaya tekrar gitcez
nazeninhanim Ozgecetindag evet berabee doğurucaaaz. Bir de bizim seninle çok fena mazimiz var ama hatırlamıyorsun galiba artık bro olduk😂😂
Cansiin Ozgecetindag yok canım hicbiseyimiz yok herşey normal ama 33 haftalık görünüyor ultrasonda doktor da fazla almış.dedi
Odymerve Ozgecetindag saglikli olsunlarda insallah burda benimle ayni olanlar fazla ondan az geldi bana