Alfabeta Pembisanne ya ben hiç sanmıyorum mikrop kapılabilecni türkiyedeki hastaneler o kadar pis değil. Filistinde gazzede değiliz kii o derece mikrop kapıcak bi ortamda ameliyat doğum olsun. bunu bir hafta önce düşünebilseydim yaptırıpta bu ağrıyo hiç çekmezdim 😢
Alfabeta Pembisanne yağıldıgı gün bunun on katı ağrıdı zaten kıvranıyodum ağrıdan resmen buz koydum o gün sonraki iki gün falan hafifledii geçeçek sandım ama tekrardan şiddetlendii
Nuris90 buz buz buz ben buz koydum tum gun masa basında clsrken hic ağrımadı desem yeri co ufak bi sızı oldu bir iki gun. asılar biraz ağrılı oluyo evet. 1 haftada cok gibi geldi 2. doz icin gittiğinde dr a soyle
Cellist61 Off ya ben şu tetanoz aşısından çok korkuyorum allahtan daha var diye kendimi avutuyorum ama elbet o gün gelecek🙁
_TuBaa_ Alfabeta Bende 1 Gün sürdü ama… 1gün Ağrı, ateş, 1 hafta ıshal yaptı. Çok iğrençti. 2.doz yaptırmadım korkudan. Çağırmadılar sağlık ocağı.