Yesimkvrg Mina01 çok şükür iyi gidiyor herşey yolunda 😊 2 hafta sonra ayrintilim var onu bekliyorum heyecanla
SnFk Yesimkvrg 33 olmak üzereyim. Çok zorlanmaya başladım. Erken doğum riski de cabası. Sabahtan akşama kadar yatıyorum. Kasılmalarım var. Şu ekimi bi atlatsam sağlıkla kavuşacağım evladıma.
Senaaa1 7+2 denn Merhabaaaa :)) bu hafta gögüslerim aşırı hassasiyetleşmiş durumda el vurulmuyo ama onun dışında çok şükür iyiyim mide bulantımda yok bakalım zaman ilerledikçe neler yaşayacağım:)🥰
Minikmucizem6119 34 haftalık olduk. Bütün hamilelik boyunca çok şükür tek sorunumuz miğde bulanması ve yanması oldu. Onun dışında herşey yolunda sabırsızlıkla bekliyoruz 👼
ikizminikler Aysin64 14 nisan mı 😂 ne tuhaf aynı gün tutunmuşlar felan 🌿 allah kucağımıza da sağsalim almayı nasip etsin