ikizminikler Aysnpmk yok benimkiler konumları gereği dümdüz uzanıyorlar zavallılarım 🤦🏻♀️ Hele alttakinin yeride dar nasıl toplansın 😂 sen kaç haftalıktın konuşmuştuk senle daha önce yine biz 25+1 olduk
Aysnpmk ikizminikler yok daha konuşmadık bebeklerden biri iki hafta geriden geliyordu onun üzüntüsünden bir şey sormak aklıma gelmedi 😔
ikizminikler Aysnpmk benimde bir hafta geride ama doktor iki haftada normal demişti bana inşallah bi dahaki kontrolde düzelmiş görürsün canım ❣️
ikizminikler Aysnpmk amin canım Allahın izniyle bazen korksam da hiç sıkıntısız halledecekmişim gibi geliyor bana ☘️ İnşallah öyle de olur ☺️