Cansucasalin Kızlar şimdi 29 haftalığız bebegın hareketlerini henüz daha gogsumun altında hissetmedim hala göbek çevremde göğsümün altı bomboş 😏 ve genellikle kasıgımda çok yukarılar da değil🤦🏼♀️ Hareketleri de çok yavaş 🌿Ne zaman yukarı çıkar acaba
ikizminikler Cansucasalin benim 25 haftalık ikizlerim resmen alttaki vajinamın üstündeki yere vuruyor gibi 🤦🏻♀️
zynb_ozkn Cansucasalin beni de öyle canım 22+1 deyiz bizde karnım bile yukarı çıkmadı daha hareketleri aşağıda bence biraz saha ilerleyen haftalarında büyüyecek ya daha fazla o zaman hissedersin
Aysnpmk ikizminikler benimde öyle ya ikisi birden ordalar çok nadir üste çıkıyorlar bende sadece benim oluyor sanıyordum 😂
Elmas_48 Cansucasalin Aynen telaş yapmayın zaten yukarı çıkınca dik oturamamaktan şikayet edeceksiniz 🤗 bebisin baskısı artacak mideye şimdiki zamanın keyfini çıkarın
Ozgee_1 Benimde 28. Haftadan beri aşada hareket ediyor neredeyae yürütmiycek gibiydi kanala girmişrahime baskı yapıyordu şimdi 30 haftalık olduk şükür baskı olayı bitti fakat kanalda aşada Hareketlere devam…
ikizminikler Aysnpmk ay çok tuhaf valla göbeğime nadir vuruyorlar seninkide mi altlı üstlü yatıyor 🤦🏻♀️ Yoksa sağda soldamı
emine86 Cansucasalin benimki yukarıya çıkmadan döndü canım hala aşağıda ve gece gündüz sürekli hareket halinde .31+3 olduk erken gelmese diye dua ediyorum
Aysnpmk ikizminikler biri sağda biri solda ama ayakları resmen vajinamda kafaları yukarda. Bir tekmeliyorlar yerimden hopluyorum resmen
ikizminikler Aysnpmk benimkilerin ayakları aşağı doğru değil benim orama vuran alttaki bebiş🤦🏻♀️ Genelde sağım soluma vuruyorlar huylanıyorum ayağını sürtünce gıdıklanıyorum 😂
Aysnpmk ikizminikler bazen tek bir tarafa toplanıyor ikisi de karnım yamuluyor 😂😂 saçma sapan bir şekle giriyor oluyor mu sende de
ikizminikler Aysnpmk yok benimkiler konumları gereği dümdüz uzanıyorlar zavallılarım 🤦🏻♀️ Hele alttakinin yeride dar nasıl toplansın 😂 sen kaç haftalıktın konuşmuştuk senle daha önce yine biz 25+1 olduk