Elf0305- acaba düşük önlemesi için verilen ilaçta düşük yapıyorsun diyen kimdi🤨 Korkma içini ferah tut ben 6 ay boyunca kullandım düşük riskim, erken doğum riskim olduğu için. Ağızdan atarsan mideni çok bulandırır, fitil olarak atıp ayaklarının altına yastık koy ve yarım saat bir saat yatman lazım. Atıp ayağa kalkarsan etkisini görmezsin, ilac komple dışarı akar.🙂