Mis06 maşallah cinsiyeti nedir bebişinizin,benimde son adet tarihim 29 ocak doktorum 16.haftada netleşir dedi 9 gün sonra randevumuz var bakalım ben sormadan doktorum bişey göremiyorum 16.haftada daha net söylerim dedi bizde bişey göremiyorsanız pipi yok o zaman kız dedik yok ben öyle bişey demedim ne kız ne erkek diyebilirim dedi 18 mayısta randevumuz bakalım Allahtan hayırlısı sağlıklı olsunlarda insan merak ediyor tabi alışveriş için hazırlıklar için filan 😇