Pembisanne Şu an doğuda olduğum için buradan beşik bulamıyorum olanlar da çok pahalı ve kalitesiz. 1600 lira istiyor ahşap anne yanına. İnternette daha uygun 900 1000 gibi. Ama güvenemiyorum kıymıklı boyası dökük olur diye. Alıp memnun kalan var mı
Busraveminisi1 Pembisanne hepsiburada dan heyner beşik aldım uyku seti yatağı da içinde 780 liraya aldık organik boyasız zımparası düzgün memnun kaldım🥰
Merve3125 Pembisanne Biz de buğün trendyoldan sipariş verdik kampanyalı fiyatı 1300 den650 ye düşmüştü ahşap anne yanı yorumlar da güzeldi. Ahşap,doğal düşünüyorsan trendyolda düşmüş baya fiyatlar bak derim
turunculuanne Pembisanne bugün şok markete anne yanı ahşap beşik gelmişti tesadüfen gördüm 270 tl gibi bir şey. Kalitesini bilemem ama bakabilirsiniz bazen çok kaliteli ürünleri oluyor
isimsizbebek Pembisanne ben Hepsiburada dan heyner beşik aldım tam da olduğu gibi geldi. Bebek arabasından yatağa kadar herşeyi ınternetten aldım ben
Merve3125 Pembisanne https://m.trendyol.com/babycom/dogal-ahsap-boyasiz-anne-yani-besik-60-120-4-kademeli-p-32249271?boutiqueId=532832&merchantId=116161
Busraveminisi1 Pembisanne https://www.hepsiburada.com/heyner-ahsap-organik-besik-anne-yani-besik-3-kademeli-lux-bebek-besigi-60-x-120-cm-krem-uyku-setli-soft-yatakli-pm-HB00000F01ZF
Nimesay1 Pembisanne G&G anne hanı 60×120 aldım.Mobilyası iyi.Uyku seti yatak dahil şu an 1250 tl galiba.
simaymasalim https://ty.gl/87ptdxo3 inşallah nasip olursa bu beşiği almayı düşünüyorum fiyatida uygun nasipse ne varsa onu yaşıyoruz gidip kendi elimlede alıp gelsem bir sorun yasayacak olduktan sonra zaten karşıma çıkar o sorun diye düşünüyorum 😂
busrayvz Ebebek sitesinden aldık anne yanı 60*120 ölçülü 690 liraya gayet güzel geldi bebekonfor markası hepsiburada da vs de var bi bak istersen 😊
busrayvz Pembisanne yani bize gelen öyle değildi gayet iyiydi tahtası sadece tamamen parça parça geliyor kurması size kalıyor henüz kullanamadık bi kaç haftamız var ama bence gayet güzel duruyor biz biraz erken kurduk sadece kokusu çıksın diye
Ebru2403 Pembisanne bende hepsiburadadan anne yani besik aldım canım 670 falandı fiyatı çok kaliteli geldi gayet memnunum uyku seti falan herşeyi çok güzel tavsiye ederim
Yarim_Kilo_Kiyma Pembisanne E-bebekten park beşik aldım çok güzel renkşi hatta 499 tl çoksa güzel , müzikli sallanma özelliği var bir bakın isteseniz .
Mlk84 Busraveminisi1 beşiğiniz geldi mi yoksa yeni mi sipariş ettiniz ? Ben de bu modeli çok beğendim ama bazı yorumlarda sallanırken çok ses yapıyor ,rulmanları dağıldı ya da kıymıklı kalmış zımparası kötü diye yorumlar yapılmış korktum açıkçası