Canım bende 26 yasima kadar icemedim. Ya ezer toz halinde surup yapardim yada icemezdim. Internette bir yontem var. Ilk once hapi agzina atıp pet sise ile direk vakumluyorsun agzina suyu bir araştırma yap. O şekilde 5 kere falan içtim sonra normal içmeye alıştım :)