Mary06 Girlpowerbabe bence de, bi de sürekli yemiyorsan ara sırada yiyorsan kimsede bir sorun yaratmaz
symslmz Nur_yunus pringles aldım dört gğnde bitirdim normalde bi saate bitirirdim 😂 başlarda da sade ruffles cok iyi geliyodu içimi bastırıyodu dört beş adet alıyodum paketten bırakıyordum
Duru999 Nur_yunus ben genelde evde yaparim bayada guzel olur. Halim olmadigi surede marketden aldigmiz. Oda ayda yilda 1 defa. Ve 10 dilm fln yerim. Sizde boyle yapin ve tamamen kesin son 2 aydir tamamen kesdim 10 dilim bile yemiyorum. Vijdan yapiyorum(
Girlpowerbabe Nur_yunus ikiye bölerim ben onu yarısını bi gün yarısını diğer gün yerim🤣 of turuncu paket olan🤤🤤 yatarken kan ilacımı içecek olmasam şimdi bile yerdim🤣
simaymasalim Paprika aynen o paket bitmeden içim rahat etmez en iyisi markette kalsın o cips benimde midem rahat etsin😂
Nisanurunannesi3850 Haftada 1 kere yiyebilirsinz bence ben canim istedigi zaman yiyorum ayda 1 kere fln oda cipsiye duskun olmadigm icin😂 Kola hastaligi var bende kola aşeriyorum haftanin 3-4 günü kola iciyorum 1 bardak olmasi sartiyla🙈