Aysegulbagca22 Nur_yunus yenebilir bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum bende yiyorum her hangi bi sıkıntı yaşamadım 🥰😊
Yildirim35 Sürekli yenmediği sürecek sıkıntı yok daha geçen gün bununla ilgili bir video izledim 🤦♀️
lisansli_Mom49 Nur_yunus bende yedim diyorlardı nar yeme leke olur bir sürü narda ayıklayıp yedim bişeyde olmadı çok şükür
Uykulugebe Nur_yunus çok aşırıya kaçmak şartıyla ben de yiyorum. Normalde de abur cubursuz duramayan biriydim zaten. Hatta canım bazen kola da cekiyor. 2-3 haftada bir kez bir bardak kola da içiyorum malesef. Yoksa canım çekiyor aklımdan çıkmıyor
Frutti Nur_yunus ben ayda bir kere yiyorum çok canım istiyor doğsa da paket paket alıp kolayla yesem diye bekliyorum😁
Hase_nan Nur_yunus normalde de iyi bisey değil hamileyken hiç değil ama abartmadan isteginizi giderecek kadar yemenizde çokta büyük bi sıkıntı olmaz heralde
MERYEMERVAM Nur_yunus ben vazgecemedim ama esim izin vermiyor evede almiyor napip edip binadaki bebelere aldieiyorum esim isteyken bir guzel yiyorum
Girlpowerbabe Nur_yunus ben arada bir yiyorum valla bişey olmaz canın istiyorsa arada bir götür gitsin🤣
Mary06 Girlpowerbabe bence de, bi de sürekli yemiyorsan ara sırada yiyorsan kimsede bir sorun yaratmaz