Kızlar progestanı doktorum düşük tehlikesi gördü diye vermişti 2 -3 hafta önce kullanıyodum ağız yoluyla dedi. İlacı içtim berbat yan etkiler yaşadım inanılmaz derecede eşim şok oldu . Bir süre bilinç kaybı yaşadım sanki felç geliyo gibiydi kaslarım gitti sarı sarı beyaz beyaz istifra ettim vs vs çok detay vermiyim. Ama çok kötüydüm. Sonra vajinal yola çevirdi doktorum onda da istifralarım oldu aynı şekilde sonra ilacı kesti başka marka iğne verdi her hafta bir tane vuruluyorum. Bende kanama hiç olmadı çok şükür ama doktor ekrandan gördüğü için verdi. Kimseyi korkutmak istemem bünyeden bünyeye değişir ama bu iğne çok iyi çıktı malesef progestan için bunu söyleyemicem👎🏻 Sen yinede doktorunu dinle. Ben elimi yıkayıp sonra ıslatıyodum hafifçe parmaklarımı ilacı alıp öyle atıyodum akıntı olcak eriyen bir ilaç zaten. Altına kullanmadığın bir örtü koy öyle yap. Rabbim şifa versin herkese🙏🏻