Karadeniz61 es-es1 bende yan etkisi olmadı hap olarak almanın ama fitil olarak daha etkiliymiş ondan fitil olarak alıyorum
melike14 Canım gece yatmadan önce koymalısın çünkü koyar koymaz ayağa kalkılmaması gerekiyor bide sana tavsiyem fitil koymadan günlük ped kullanman gece akıntısı olabiliyor
MervEnsar Karadeniz61 Bende 28 haftaya kadar kullandım.Elinizi güzelce yıkadıktan sonra nemli bırakın kuruyken kesinlikle çok zor oluyor hafif ıslak kalsın
Karadeniz61 MervEnsar öyleymiş bugünden sonra öyle denicem. Hatta kendimle dalga geçmeye başlamıştım artık tıkandım fitillerden diye😂😂
MervEnsar Karadeniz61 Allah kolaylık versin, herşey yavrularımız için yoksa çok sinir bozucu bişey 😁 Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşaallah 💙
Deletedmom13 Karadeniz61 ben peçete ile itiyordum. Kasılınca girmiyordu. Rahat bırakınca normal oluyordu peçete ile
Zeynepahmett Karadeniz61 ben de bazen çok zorlanıyorum ya eldiven ile yapıyorum ama bazen çok zor oluyor
Myssr Karadeniz61 ben de bi kac gun alttan alamamistim kendimi kastigim icin. Ben esime attirdim cunku kasiyodum kendimi
Emoztrk birtosbikannesi ağızdan alınca çok fazla yan etkisi oluyormuş bu yüzden fitil olarak alınmasını öneriyorlar
YarenSmile Karadeniz61 canım iki parmağının arasına ilacı al hafif ıslat ve mutlaka yatarak koymaya çalış. ıslak olsun. işaret parmağınla hafif ittir