140220AA 38+2yiz ama artık gelsin ya sizde de böyle olan var mı sabırsız olan yalancı sancılarim çok her seferinde geliyor sanıyorum
Ez-55 140220AA 38+2 bende çok sabırsızlanıyorum karnım iyice sertleşti doğum kanalına inmiş bizimki bekliyorum sancilari
Prenses58 140220AA 34 haftalık olduk benimde bebiş kanala indi sanki heran çıkacak gibi iyice ağırlaştım
ispynrc 140220AA biz de 35. Haftaya girdik bugün son 1 haftadır falan bende artık gelsin demeye başladım 😂
Cansu321 140220AA çok merak ettiriyorlar yaaa 😂 3 senedir bekliyorum bugünü rabbim sağlıklı hayırlısyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Mary06 140220AA daha 20 haftalığım ama insanın canı bebek istiyor, sevmek, koklamak istiyor ;) annelik içgüdüleri çoşmuş durumda bende ;)))
140220AA Mary06 bende de valla 38im artık okşamak sevmek koklamak öpmek istiyorum ağlamak istiyorum ona bakıp😁😁
Aysnr0507 140220AA 36+6 yarin 37 oluyoruz son haftalar nasıl geçecek bilmiyorum artık doğurmak evladıma kavuşmak istiyorum🤲🏻🥰 40ı bulmasa bari küçük hanım 🤗