Cemrenur bende size diyorum ki hareket azlığı yapar diyerekten anne adaylarını korkutmamak gerekmiyor yan etkilerinde şişlik ,kızarıklık ,ağrı ,sertlik ,ve ateş olabiliyor ama hareket azlığı zaten o dönemde bebeklerim düzensiz oluyor aşı gününe denk gelince a aba mı diye tedirgin olunuyor bunun onun ile bi ilgisi yok sizde kendi doğrunuzun tek dediğini aktarıyorsunuz napalım ozaman aaaa araştırmış sizin doktorunuz önermiyor diye bizde yaptırmayıp alkış mı tutalım tetenoz aşısı önemli bi aşı