sehrengiz_8 Glnzdnz58 beş gün varken benimde kaset testim de bu şekilde göründü bence gidin erken gebelik testi alıp yeniden deneyim predictor ya da days comfortta çıktı ancak en iyisi predictör erken gebelikte
sehrengiz_8 Glnzdnz58 yanıltma değil de belki kimyasal gebelik olmuştur. O yüzden adet görmüş olabilirsiniz tekrardan.
Yasemin0728 Glnzdnz58 canım bende gördüm var gibi inşallah vardir. Şey sorucam sana bı belirtin falan var mı
Yasemin0728 Glnzdnz58 bende de çok çok hafif bel ağrısı gibi bişey var iki gündür ama psikolojik de olabilir diye de düşünüyorum bilmiyom yani. Adetim de 13 Ekim diye gözüküyor ama benim adetlerim hep düzensizdir
sophia Glnzdnz58 cisli kismi kapatsaydiniz veya kesseydiniz keske midem kalkti.. evet var gibi duruyor hayirli olsun
Mom103 Glnzdnz58 canım kafana takma ya güzel bakan güzel görur . Direk çızgiye baktım beni ilgilendirende orası. Evet var Hayırlı ugurlu olsun