Ayten1994 Glnzdnz58 var hayirli olsun ya..cok sukur .2 gun sonra yine yap.yada kandan ver doktora git
Glnzdnz58 Cok saolun kızlar rabbım hepınıze bu duygurları tattırır inşallah kan verırım artık sızede yazarım kesın☺️♥️
Uykulugebe Glnzdnz58 Umutlandirmak gibi olmasın ama var gibi. Ben de adetime 1 gün kala yaptığımda böyle çıkmıştı 2-3 gün sonra bı daha yap çizgi netlesirse kesin hamilesin
Birgul Glnzdnz58 var tabi canım hayırlı olsun kan ver hcg takibi yapılsın hemen sağlıkla ilerlesin inşallah 😇🌸
Dadaskizi Var gibi görünüyor❤ Allah’ım inşallah kan testinde de güzel haberi almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲
Merveacar97 Glnzdnz58 var bence adet gunu tekrar yapın koyulasacaktır en azından kimyasal olursa üzülmemis olursunuz nacızane fikrim 💓
busra1708 Glnzdnz58 silik çizgi var canım, kan testinden sonra da hayırlı haberlerini bekleriz İnşaAllah 🤲🏼 🌸