Ozlem21e ben de inanilmaz bir korku ve stresle yaptirdim cunku hep olumsuz yorumlar okumustum. Ama o kadar nazik bir sekilde yapti ki hiicbir sey hissetmedim bile. Yapan kisi ile alakali sanirim esim acilde yaptırdı onun biraz genzi yanmis gibi olmus. Ben filyasyon ekibine evde yaptirdim ve cok rahat oldu