Baharsancak ahah benimkiler altlı üstlü yatıyor alttaki garibim biraz sıkışık üstteki rahat 😂 berenin diğer anlamı kuzuymuş o yüzden alttaki kızçem beren olcak üsttekine de detaylıda doktorum bu ne kadar bilmiş demişti doktorun istediği pozisyonda durduğu için bende o an dedim ki onun adı bilge o yüzden 😂 eşimde soruyor bu soruyu diyorum kimlikler zaten elimizde olcak seçeriz birine veririz ilerde değişmek isterlerse değişirler 😂😂😂😂