Kızlar 19h+2 deyiz. Bu haftada yine ufak ufak sancılarım var sürekli bilgisayar başında oturmaktan mı bilmiyorm inanılmaz kalça üstü belim agrıyor özellikle geceleri. Onun dışında hala bebek hareketi hissediyormuyum emin olamıyorum :) bagırsak gaz gibi geliyor 🙈 siz ne durumdasınız merak ettim yorumlarınızı bekliyorum 💕