Korkutmak gibi olmasın ama bizde 16. Haftadan beri bekliyoruz ama 33. Hafta oldu bir umut dedik ama maalesef artık sezeryan kesin ayın 16 sonda kesin tarih alacağız. Ne olursa olsun her şey bebişlerimiz için yeter ki sağlıklı olsunlar biz iyi olalım gerisi teferruat 🙏🏽