Ozi1234 benim 30.haftadan sonra çıktı canım. İç karnın geniştir. Herkesin karnı büyük olacak diye bişey yok bebiş sağlıklıysa karnının çıkması çıkmaması çokta önemli değil ben doğum yaptığımda karnım 5 aylık gibi duruyor demişti doktorum doğumdan sonrada sıfır göbiş 😂