Nrykml Ozi1234 doktor bebeğinin kilosnu ve boyunu söylüyor mu canım. Eğer boyu kilosu sağlık durumu iyiyse karnının çıkıp çıkmaması önemli değil ki ☺
Mahbuss Ozi1234 bende 6. Ayın içindeyim daha yeni yeni çıkmaya başladı dışardan da bakınca alışılmıyor ben çok memnunum 😀 Doktor sağlığı yerinde diyor hamdolsun önemli olan bu 😊
Deletedmom95 Ozi1234 iç karnınız geniştir bebeğiniz sağlıklı ise sıkıntı etmeyin. Annemin de 9 ay boyunca ufacık karnı vardı. Bide bol giyerdi kimse anlamadı hamile olduğunu düşünün 😂
feamtrmea Ozi1234 ilk hamileliğiniz mi öyleyse gayet normal benim ilkinde 7. aydan sonra çıkmaya başlamışto herkes sen hamile değil misin diyodu😄
yesilesinti Merak etme son iki ayda bir anda çıkar. Benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu iç karnım çok genişti. Son iki ayda fırladı dışarı😅