1PrensAnnesi Sermec27 22 haftalık böyle giderse 30-32 hafta gibi ciğer geliştirici yaparım 35-36 civarı alırım dedi doktor
1PrensAnnesi nazeninhanim tansiyon düşüyor diye tuzlu ayran filanda tüketmeyin aman hamilelikte en tehlikeli şey o tansiyon birden yükselişe geçerse bebeğe ciddi zarar veriyor
nazeninhanim 1PrensAnnesi ne olduğunu anlamadığım için uzanıp dinleniyordum geçmesini bekliyordum yarım saate geçiyor genelde
12mers 1PrensAnnesi bende oğlumu tansiyondan dolayı erken doğum yaptım 37 hafta içinde idik bunda da corasprin kullandım 32 de bıraktık şuan 36 oldum ve tansiyon gene baş gösterdi ne yapcam bilmiyorum limon la idare ediyorum ona rağmen 14 8 düşmüyor oğlumda 18 ler gördüm dü inşallah oralara varmaz
1PrensAnnesi 12mers coraspin bende kullanıyorum ekstradan cnm gebeliğin başından beri bunca şeye rağmen düşmemesi üzüyor benide allah sanada yardım etsin inş düzelirsin
Bebek-geliyor 1PrensAnnesi bende gebelik öncesi bekarlık zamanından beri hipertansiyon var. Gebelikte sadece alfamet kullanılıyor. Sizin ilaç da kullanmanız lazım ama doktorunuzla görüşün. İlaç dışında tuzlu yememek, limonlu su, sarımsak tansiyonu düşürür.
busratunk5 1PrensAnnesi gebelik zehirlenmesi Yok ise tansiyon hapı veriyor dr . Boş yere sıkıntı bile yapma derim
Rmeysa_1661 1PrensAnnesi kuzu gebelikte sarımsak iyi değil ama 🙄 soğan gibi antioksidan taşıyan bir söktürücü doktoruna söyle bunu
1PrensAnnesi Rmeysa_1661 sarımsağı doktor önerdi cnm benm günde 4-5 diş ye dedi aç karna filan yiyorum hatta daha etkili olsun diye
Mucizem_01 1PrensAnnesi korkutmak istemem ama ben tansiyon yüksekliğinden gebelik zehirlenmesi ve acil sezeryan
1PrensAnnesi Mucizem_01 epilepsi hastası olduğum için riskli hastayım her gittiğimde gebelik zehirlenmesine karşı test yapılıyo öyle muayene oluyorum zaten korkutmanıza gerek yok doktor gayet net korkuttu😔 erken doğacak tansiyonum ne kadara dayanırsa o kadar erken🙏🏻