deniiizz C34 bu konuyla ilgili 3 başlık açıldı onlara bakabilirsiniz. Ben sabah gittim buradaki şoka çok eşya gelmemiş malesef bir tane müslin örtü alıp çıktım.
Busraveminisi1 C34 gittim sabah kimsecikler yoktu Allahtan küvet seti reflü yatağı bebek penye lastikli çarşaf ve müslin örtü aldım başka şey de getirmemişler iki şok gezdim
threestar Asude967 evet müslin bez çarşaf falan kalitesizdi ama açıkçası reflü yatağı ve babynesti begendim daha önce arkadaşım bebeğine kullanırken görmüştüm onunla aynı formattaydı ve fiyat kalite açısından iyi buldum
Rehile Busraveminisi1 Bende aynı şeyleri gezdm başkada bişey gelmemişti Aldıklarımda gayet iyiydi bime gelicek ama bime gidemem diye Buranın kuvetini sevdm icinin deseni fln
Minikmucizem6119 Meflug aynen bende bimi bekliyorum. Gerçi herşeyi hazır ama gene de insan birşeyler daha almak istiyor. Küvet seti şuan en iyi bim de sanırım. Şok da ve a101 de de var ama onlarda file yok. Bime gelennfileli diye gördüm
MiniKaya C34 bizim burdaki şok çok küçük gelen ürünlerde 1er adet gelmiştir o yüzden hiç gitme ihtiyacı duymadm 😀
Fndkkrdu Ben reflü yatağı aldım çok beğendim kaliteli duruyor bir tane muslin örtü iki tanede ağız silme mendili aldım muslin için boyu küçük diyorlar ama açmadım daha hiç 🤭
feamtrmea C34 gittim müslin bez aldım da kalitesizdi 10 ₺ diye aldım geçtim bime gelecekleri bekliyorum bende büyük ihtimalle sabah sıra olur kapıda😄
Fndkkrdu feamtrmea hadi ya o zaman kalitelilerden mağazalara bakmak lazım bime gelecek olanda bu kadar küçük müdür acaba
Fatos2304 Fndkkrdu BİM’e gelecek olan boy olarakbiraz daha büyük 90 90 yazıyordu şoktaki küçüktü inş kalite olarak daha iyidir bimdeki
feamtrmea Fndkkrdu ya bende sırf neden aldım pusetin üstüne örterim hastaneden çıkarken diye yoksa müslin bez bana saçma geliyo ucuz diye aldım geçtim deseni güzeldi😄
Edizinannesii C34 1 tane battaniye ve 2 tane muslin aldım mama sandalyesiydi aslında amacım ama şansıma gelmemiş bizim burdaki şoka🤷♀️
Byzaoz C34 kizlar ya bende uygulamasi var marketlerin ama bugun soka gelenler orda gözükmüyor buradan ogrendim bebis urunlerinin gelecegini 😥
Seval22 C34 sabah gittim hiç sıra yoktu şaşırdım genelde bimde çok sıra oluyordu reflü yatağı 2 yastık 1 yorgan ter bezi lastikli çarşaf aldım 🤗