Sevgili anneler merhaba, ben 27. haftamdayım şükür gelişimimizde bir sıkıntı yok fakat son üç aydaki gelişimi, kilo artışı önemli olduğu için tecrübeli annelerden tavsiye almak istedim. Bebeğinin gelişimi, kilosu iyi olan anneler nasıl besleniyorsunuz? Teşekkürler. 🌹