Bussraayy Duygu4444 4 Aralık bekliyoruz ama bazende Aralık ayına kalmayacakmış gibi hissediyorum 😂 artık hemen yorulmaya başladım yemek yedikten sonra kötü oluyorum özellikle anlamadım 🤷🏻♀️
Ulkulina Duygu4444 kasık,bel afedersiniz bazen vajina birde kaburgalarımin alt tarafı batiyor.birde artık çok sık idrara cikiyorum 🙈🙈
07elf Duygu4444 29 haftalığız bizde karında kasıkta ağrı oluyor. Gece uykularım çok az 🙈 bebeğe alıştırma yapıyorum sanırım 🤣
Muberranur 07elf biz de 29 olduk bel ağrılarım başladı biraz niye bilmiyorum 🤷♀️ gece uykusu benim de az ya niye acaba ki 🥶
Edizinannesii Duygu4444 uykusuzluk problemi dışında ağrım yok çok şükür bide yerimden kalkmak ta cok zorlanıyorum 😂
Cemrenur Duygu4444 kasık ve sırt ağrım dışında gayet güzel 🌸 karnim da çıkmadı çok rahatım o yüzden 😂❤
Merve1192 Duygu4444 benim sabah yataktan kalkmak zor oluyor bel ağrısı yaşıyorum Bebek büyüdükçe hareketleri de acı veriuor arada
07elf Duygu4444 uzanıyorum genelde yani sancı gibi değil de bnmki ağrı sadece günde bi kez oluyo mutlaka 🤣 bebek döndüğü için poposu baskı yapıyomuş öyle dedi doktorum🙈😂
Cemrenur Duygu4444 cidden çok rahat oluyor🤣🤣 daha bi tane hamilelik kıyafeti almadim eskiler oluyor gayet normal kilo göbeğim var gibi 🤣
Ulkulina Duygu4444 teşekkür ederim canım 🌺. magnezyum iciyorum genelde temizlik yada yürüyüş yaptığım zaman ağrılarım oluyor.
Duygu4444 Cemrenur çok iyi ben zayıfıyım göbeğim çıktı alsam sonra elimde kalacak almasam evdekiler olmuyor 😂
Ebru_06 Duygu4444 4 aralıkta doğum inşallah :) mide yanması, kramplar ve tekmeler dışında iyi bir de uykusuzluk 😃😃
Bussraayy sevdax 33.haftada en son 28de gittim 1350 gramdı ama 1 ay geçti almıştır diye düşünüyorum inşallah🙏🏻