aktkr Duygu4444 aralık sonu bekliyoruz bakalım Mustafa Eymenimi ama artık sancim oluyor sabahları uyandığımda sizde de oluyo mu?
asliiiiii87 Duygu4444 merhaba, benim asagi karin kasik bolgeme agri giriyor arada. Galiba bunlar normal seyler, braxton hicks kasilmalari diye okudum.
DiplomaliEvHanimi Bende aralik sonu ocak ilk haftasi insalah zeynebimizi. Nasil geciyooo yanlarim cok agrio sabit pozisyon danyatamiyom hic😊 ve surekli aldigim esyalara acip acip bakiyom 😂😂😂
Duygu4444 DiplomaliEvHanimi bende böyle gelip gidip kıyafetlere bakıyorum eksiklerimizde bitti gelmesini bekliyoruz sağlıkla gelirler inşallah 😇
Ulkulina Bizimde Aralık ta inşaallah.sezeryan olucagi için 38 haftalık doğum olucak.Agrilar bendede oluyor özellikle yorulunca.27+1 de gittim 1 kilo 37 cmydi bana az gibi geldi sizinkiler kaç kilo acaba
Seval22 Ulkulina benimde aralık sonu 24+5 te 1 kilo 33 cm di şu an 27 haftalığız 10 29. Haftada gidicem bakalım ne kadar olmuş
Anne11111 Ulkulina bebislerinize nasil beşikler aldınız anneler 30+3 teyiz cok az kaldi ama beşik konusunda kararsizim çok hangisinden alacagima karar veremiyorum ☹️
Tgcprngll Bu hafta başından beri benimde yalancı sancılarım başladı Aralık anneleri Allah hepimizin yardımcısı olsun ♥️♥️♥️♥️♥️
DiplomaliEvHanimi Duygu4444 insalaj ya surekli valize koydum simdilik gidip tek tek acip geri koyuyom erinmeden😂
Ulkulina Duygu4444 kasık,bel afedersiniz bazen vajina birde kaburgalarımin alt tarafı batiyor.birde artık çok sık idrara cikiyorum 🙈🙈
DiplomaliEvHanimi Duygu4444 park besik aldik toz olmasin die kurmadim ne zmaan kursam acaba son zamanlar demi hemen kuruluyo zaten 😊
DiplomaliEvHanimi Kızlar şu yanlarimdaki kaburga kemiklerim cok agrio ya sabit duramiyorum hem hareket degistiriyom 27. Haftadayim normlmi 😳
Duygu4444 DiplomaliEvHanimi bizde park beşik aldık hata var mı diye kurduk odamızda müsaitti bidaha toplamadık, kurulması 10dkyı almıyor çok basit 😊