Papatya3 Arkadaslar bu iki tactan hangi renk guzel sizce? Kiz bebek bekliyorum. Kirmizi daha guzel gibi geldi ama pembe de kiz rengi ya. Bilemedim😊 instagramdan soylicem.
justwaiting Papatya3 eski bir inanışa göre lohusa anneye gelen kötü hisleri ve düşünceleri kırmızı uzaklaştırırmış, bu yüzden eskiden beri kırmızı taç takılırmıs, ilk zamanlarda ise gerçek çiçekler annelerin başlarına takılırmıs ♥️
Busraveminisi1 Papatya3 kırmızı çok tatlıymış canım tam lohusa tacı hatta bebeğine de kırmızı bandanayla kombin yapabirsin fotolarda tatlış durur🥰
bebisloading Papatya3 ben ikisini de beğendim canım, ama kırmızı daha bir hoş duruyor sanki.. bu arada ne kadar fiyatı? Ben de daha almadım, belki düşünebilirim uygunsa