Kybele23 elkakimmon silvernurse aldım ben 2. El sonuçta kaynattıktan sonra steril edilebiliyor. Tutumlu anne diye bir uygulama var orda 2.el bulabildin canım.
Edizinannesii Cansu1035 benimde sızlıyordu lansinoh kullan dediler canım bakalım.siparis verdim bekliyorum gelsin kullancam
Defneninannesi19 Cansu1035 evet kullanın tavsiye ederim ben şu an ikinci kez hamileyim 7. Ay başlayacağım aldım çünkü çok çektim gögüslerimden ve hamileyken de yara olmuştu ilk gebelikte sonra devam etti belki erken önlem alsam o kadar acıçekmezdim
Tuba59 elkakimmon elkakimmon silverpearl aldım Trendyol Hepsiburada bak canım çok uygun orda 140 TL aldım ben
ikibebeliana Merve1656 ben ilk doğumda almıştım 40 mg falan çok gitmiyor zaten şimdi ikinciye de kullanacağım geçen yıl 60-70 arasında almıştım ben 😊 üstünde hem lanolin hem lansinoh olarak yazıyor
Merve1656 ikibebeliana aynen aynen olabilir çünkü dediğim gibi hiç kullanmadim bilmiyorum bende öneriler üzerine söyledim 😊
Esila1716 Cansu1035 kızı lansinoh kullandım ilk hamileliğimde hiç faydasını görmedim şimdi 36 haftalık hamileyim kantaron yağı kullanıyorum bir dene istersen