G_Gizem Yanlış bişey söylemekten korkuyorum ama şöyle söyleyeyim canım.Benim 28-29. Haftalarda başladı bu durum.Bana da bir kaç ilaç verdi doktorum progestan ve nidicard.Bunları saati saatine kullan, yemene içmene dikkat et güzel ve dengeli beslen dedi.Yemem gereken besinler hakkında bilgi verdi.Hiç bir şekilde wc harici ayağa kalkmak yok, yemeğini bile sen ısıtmayacaksın dedi.Eşim Allah tan o dönemde evdeydi (pandeminin başladığı-yasak zamanlarında) hep bana baktı.Bnm haftam ileri olduğundan mı bilemiyorum ama oturmam bile yasaktı.Oturduğunda bile bebeğin rahmine baskı yapacak ve bu durum sıkıntı teşkil edebilir demişti.Yatalak gibi yatıyordum, popomu hafif yüksekte tutuyordum.Bu sayede durumum baya iyiye gidiyordu.Moralini de yüksek tutman lazım ama ,sürekli stres malesef olumsuz etkiliyor.Sen elinden geleni yap gerisi Allah’tan 🌸 Endişeni korkularını çok çok iyi anlıyorum.Hepsini yaşadım.Allah yardımcın olsun canım