Haftalar ilerlemişse bu toplanmalar normal olabilir elbette, ama erken haftada riskli. Kimseyi endişelendirmek istemiyorum güzel anneler ama her şeyi bilip tedbirli olmakta fayda var. Mutlaka siz doktorunuza sorun yaşadıklarınızı anlatın, rahim ağzını söylemese de siz sorun. Hepimize endişesi, sorunsuz güzel hamilelik diliyorum, sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🏻🥰