Gamzee26 deletedmom559 d3 vitamini 9 damla olarak kahvaltımı yaptıktan sonra alıyorum. Ferro sanol aç karna içiliyor kahvaltıdan önce ama ben aç karna içemiyorum suyu o yüzden kahvaltıdan 3 saat sonra içiyorum. 3 saat açlık yeter demişti doktorum. Diğerini kullanmıyorum bilmiyorum
bltern1 Btl2612 çok uyku yaptığı için gece kullanılıyor bende hemen etki etmeye başlamıştı ilk 10 gün çok iyiydi ama şuan faydası olmuyor hala kullanıyorum 20 gün kadar oldu
DaisyMom Btl2612 ben aksam 6 gibi iciyorum ac karnina.Ilk oyle basladim oyle gidiyor.Kullandigim ilk gun etkisini gordum 20+4 gunluk olduk hala kullaniyorum iki tane.
Esraaelisa1 Btl2612 zofer de içtim ben ama devlet ödemiyor 80 TL mi neydi sanırım zofer bebeğe zararlı dedıler prilam dokunmuyor bebeğe bana çok bulanırsa sabah 2 öğlen 2. İç demiştim birde benim gibi gece at iki tane sabahı bekle bakalım nolcak
Cnnsmy Btl2612 çok uyku yapıyor ondan olsa gerek gece yatmadan 2 adet kullanmamı önermişti bana doktor
Kbryldzz Mirayse1 o zaman kullanmaya devam ediym daha ilk dün gece iki tane içtim ama tedirginde oldum . zaten çok da işe yaramadı bende belki devam edersem yarar. 5 hafta 6günlük inşallah artmaz bulantılar
buseyusuf27 Btl2612 hm anldm bn yatmadan once 2 tane ıcıyordum oyle rahatladım hala kullnyorm hayırlısı olsun ıns gecer rahatlarsın snde
Tugcebyr Btl2612 zorefin epey etkili bir ilaç genelde kanser hastalarına kemoterapiden kaynaklı bulantılar için veriliyor ağır gelebilr size bence şuanlık prilama devam edin