aylinsss minikcasper küveti baya ince plastikti biz almadık o nedenle kendinden tıpası vardı boşaltım için kova maşrafa güzeldi filede yoktu ama
minikcasper aylinsss evet filesi yok ama olanlarda güzel değil diyolar a101 bim falan herkes farklı magazadan file almış. Küveti göremedimde maşrapası güzel.
aylinsss Fndkkrdu evet ağız mendilleri çok güzeldi ben iki paket aldım yumuşacık yüzde yüz pamuktu alın bedava bide 8tl idi alt açma minderi aldım o da iyiyidi ve ucuzdu da
aylinsss Pembisanne biraz ince geldi bana plastiği üçer adet gelmişti o nedenle almadım tipi güzeldi ama az inceydi
aylinsss Fndkkrdu reflü yatağı begendiniz mi bende aldım inceledim baya iyi gibiydi bim ve 101 e gelenle aynı türden fermuarlı olması da iyyidi yıkanabilir bimi beklemek istemedim izdiham olacak reflü yatagı isteyenler şok da izdiham yoktu
minikcasper Zeleno bikere bişey alacaktım şoktan ama satış yapamadılar çarşamba satış dediler buradakiler cins heralde anlamadım.
minikcasper Kahramankentli ben sadece battaniyesini beğenmedim. Müslin yorgan yastık reflü yatağı falan güzel.
Fndkkrdu minikcasper vallahi ya bide Allah’tan kasiyer kız vicdanlı çıktı dün akşam reyon düzeltirken insanlar kapış kapış almaya çalışmış kız hak geçmesin diye ürünleri geri kaldırmış sabah çıkarttı ürünleri depodan 🤭
minikcasper Edizinannesii ben ona acele etmedim dedim doğsun da bi oturmaya başlıcak ek gıda başlıcak ohoo gelir o zamana 😅
Edizinannesii minikcasper valla bende hazır alıyım dursun derdindeyim bidaha uğraşamam vay su alınacak vay su eksik diye 😁
Muzeyyenn Kızlar reflü yatağı 5 6 taneydi kimse de almamıştı bizim Burda. Sizce şart mı sadece bebeği emzirdikten sonra biraz yatırmak için mi alıyoruz ben pek mantığını anlamadım
aylinsss Muzeyyenn şart diyor çoğu kişi o nedenle bende şokdan aldım 50 tl illaki kullanırız kullanmazsak da 50 tl bişey değil diye düşündüm e bebek de bile 60 tl idi en uygunu bu şok bim 101 e gelenle aynı kalite
Asel61 minikcasper a101 de geliyor bu balıklı setten ben ordan almıştım yine gelir bi aya sıkıntı etmeyin 2 ayda bir geliyor
minikcasper Asel61 ay yok nerede 2 ay da mı teeee ne zaman geldi en son ben daha yeni hamileydim daha erken almıyauım dedim bide şimdi geldi 6 ayım bitti benim😅 belli zamanlarda geliyor.