AlpCinarim Ayca6868 53 kaldı hem seviniyorum bebegime kavuşacağım diye, hem biraz burukluk var hamilelik bitecek ve sanki bu pandemide tam tadını çıkaramadım gibi hamileliğin,,, neyse bebisimr sağlıklı olsun da gerisi boş
AselinAnnesi12 Melegimmm1244 sürekli kanama yaşıyorum çünkü ve bundan sonrası eğer doğum kendi başlarsa ben ve bebeğim içinde risk oluşturuyor o yüzden doğum kendiliğinden başlamadan alınması gerekiyor bebeğimin