Ayca6868 benimde muhtemelen son 15 gibi haftaya gidip sonraki haftaya sezeryan için gün alacağız 😊 kızıma kavuşacağım için ama çok mutluyum bir yandan onun daha karnimda nefes alıp vermeye ihtiyacı var erken olacak diye üzgünüm hamileliğimin başından bu yana hep hayırlısı diye dua ettim böylesi hayirliymis demekki deyip kendimi rahatlatıyorum :)