giresun Canım kesinlikle kafana takmayacaksın ve olacağına inanacaksın yoksa yani bu şekilde kendine yazık edersin. Bilmiyorum dini inancın ne durumdadır ama ben inançlı biri olarak sürekli namazlarımı kılıyordum 1 buçuk senedir olmuyordu bebeğimiz ve sorun eşimdeydi doktor resmen hareketli sperm sayısı 0 demişti 3 ay ilaç kullandı belli başlı vitaminler ben ek olarak keçi boynuzu duydum onun kürünü uyguladım ama artık umudum bitti dediğim an işte böyle internetten araştırdım hayırlı evlat sahibi olabilmek için edilecek dua diye birkaç şekilde var üşenmedim kalpten inanarak ne yazıyorsa yaptım sabah namazından sonra ellerimi açtım rabbime ağlaya ağlaya diledim dua ettim hiç bu kadar içten bir şekilde dua etmemiştim o an resmen böyle kalkasım gelmedi seccadeden neyse sonra ben tabi bunu içimde yaşadım kimseye birşey demedim eşime bile yani sonuçta dua özel birşey ve 10 gün sonra virüs salgını çıktı gündemimi değişti tamamen ben o sırada unuttum bebekmiş çocukmuş mart ayının sonuydu bir pazar karın ağrısından başladım kıvranmaya baktım adet tarihim gelmiş akşamına bir damla kan geldi adetim gelmiş dedim ağır geçer birde ilaç aldım yattım hatta ama bir daha ne gelen oldu ne giden 3 gün bekledim eşimede söylemedim adetim diye biliyordu 3.günün akşamına dayanamadım test aldım ve çift çizgiyi gördüm o kadar imkansızdı ki benim için 3 tane yaptım test inanamadığım için sonrası eşime söyledim ağladık sevinçten acile gittik kan testi yaptırdık şükür miniğimiz gerçekten oluşmuş karnımda ve şuan tam 32 haftalık olduk allahım dualarımı kabul etti gerçekten inanarak kalpten edilen dua rabbim asla geri çevirmiyor asla bunu eğer inancınız yerindeyse yapın kardeşim yaparım diyorsanız yardımcıda olurum bildiğim dua ve zikirleri sizinle paylaşırım hiç sıkıcıda değil o kadar insan huzur buluyor ki dilerken ❤️ İnşallah sizde kavuşursunuz sizin için dua edeceğim umutsuz olmayın sadece.