giresun kendinizi üzmeye devam ettikçe işinizi zorlaştırıyor olacaksınız maalesef. Bu işin sırrı bu. Sorun yok ve çocuk olmuyorun tek sebebi sizin stresiniz yüzünden vücudunuzun salgıladığı hormonlar. Yaşınıza takılmışsınız. Bunu nerden çıkardınız? 30 yaşın neresi geç? Doktorlar bile sıkıntılar 35 ten sonra başlıyor diyor. 30 bence bir kadının en verimli yaşlarından😊 o yüzden sakın dert etmeyin yaşınızı. Zaten araştırırsanız siz de bu bilgiye ulaşacaksınız. Çevreden gelen etkileri görmemek ve duymamak çocuk sahibi olmanız için en önemli unsurlardan biri. Ben 31 yaşındayım. 6 sene korundum. Karar verdikten sonra 2 ay içinde hamile kaldım. Çünkü, bir kez bile ya olmazsa diye düşünmedim. Karar verdim folik asit kullandım, sağlıklı beslendim, spor yaptım. Tahlillerimi yaptırdım. Her şey sorunsuz ilerledi. Ayrıca 5 ay çok kısa bir süre. Her ay bir kadının hamile kalma ihtimali %25. İlk bir yıl doktorlarda normal diyor. Eğer 1 yılı geçmiş ve çalışmalarınız sonuç vermemişse o zaman dert etmeye başlamalısınız. Şu an kendinizi yıpratmanız sadece size zarar. Yapmayın. Olacağına inanın. Olacakmış gibi yaşayın. Sevgiler❤️