Babyy1 Benim de ilk doz da ağrı ateş halsizlik oldu yarın sabah da 2. Doz u olucam inşallah yine ayni şeyler olmaz çok rahatsız etmişti 😐
cigdmpkr ilkinde cok agri oluyo 1 hafta surmustu bnm kolumun ustune yatamiyodum ama 2. sinde agrim olmadi hisettmedim bile
Gokhangurbet58 SevcanahinBingl galiba insandan insana fark var Bn iki aşımı da yaptırdın hiç agrımadı kolum
Eymencik dphnln doğum sırasında mikrop kapmamak için önemliymiş ben yaptırdım ağrı yapmadı hiç sadece acıdı azıcık o kadar bence yaptırın
ZeynepKeke Koluma iğne girdiğini hissetmedim bile ki benim cok iğne korkum var hatta 2 dkika boyunca direndim ama hic acımadı 1 saatte bir buz koy 10 dakika dedi 2 kere yaptım suan hic ağrı yok korkma
Esmagnc NagehanC Benim doktorum 20.haftadan sonra önerdi hemde sağlık ocağındaki aşıyı yapan hemşirede ona göre gün verdi
GRZ SevcanahinBingl aşıyı yaptirdiginiz gün o kolunuzla hic yük kaldirmazsaniz sonraki süreç daha iyi geciyo eger yük alırsanız o kol kalkmiyo birkaçgün