SevcanahinBingl 05 Mayısta tetanos aşısı oldum hergün daha çok ağrıyor kolum😞Bu kadar acıdığını bilmiyordum sizde nasıl durum?
DenizEla SevcanahinBingl Canım benim hiç agrım olmamıştı şimdi ikinci dozu olmaya gidiyorum hemşire ağrı yaparsa buz koy demişti sizde buz koyun belki iyi gelir
Egemm SevcanahinBingl ben ilk ini yaptığım zaman çok acıdı kolum ikinci yı yaptığım zaman hiç acımadı ağrı falan da olmadı
Cnnckr SevcanahinBingl ben de 7sinde yaptırdım ilk gün hiç etkilemedi dünden beri ağrımaya başladı. Kolumu kaldıramıyorum ☹
zuura SevcanahinBingl bende agri o kadar fazlaydi ki ben ikinci dozu olmadim ; ama olan baska arkadaslarim sadece bir gunluk ve siddetli olmayan agri cektiklerini soylemislerdi
SevcanahinBingl Minimini04 vurulurken hıc acımadı o gunun gecesıde ama sonra hıc uyuyamadım😞hala dokununca agrı yapıo
dphnln Doktorum şimdiye kadar kimseye yaptırın ya da yaptırmayın dememiş. Bana da sen bilirsin dedi. Kararsızım.
Eymencik dphnln doğum sırasında mikrop kapmamak için önemliymiş ben yaptırdım ağrı yapmadı hiç sadece acıdı azıcık o kadar bence yaptırın
Elffk 2 dozu da vuruldum. Hiç ağrım olmadı. Ama kardeşim ve gelinizmizde olmuş ağrı. Bence bünye ile de alakalı olabilir diye düşünüyorum. Hatta hemşireye dedim ağrım olmadı herkes ağrım var diyor dedim. Ağrının olmadığı daha iyi dedi 😂
SemihDamlaDalan SevcanahinBingl kaçıncı haftada vuruluyor sağlık ocağında mı vuruluyor ben mi gitmem gerekiyor sağlık ocağına ??
Esmagnc SemihDamlaDalan evet sağlık ocağı 20.haftadan itibaren ilk dozu olman gerekiyor 23. Haftaya kadar dedi doktorum
SevcanahinBingl SemihDamlaDalan saglık ocagına zaten gebelıgınızı bıldıriyorsunuz ben ılk gıttıgımde bana tarıh yazıp verdı.Sızde hem kendınız hem bebegınızın ası takıbı ıcın gıdın🙏🏼
NagehanC Esmagnc benim aşı zamanım 17 haftalara denk geliyor . Erken değil mi doktoruma yine danisicam.
nurdanerol Ben bildiğiniz uyuyamıyorum ağrıdan 5 gün sonra hafif hafif inöeye başladı yumurta kadar şişti kolum
elif0690 Ben de dün yptrdım ilk dozumu çok şükür ağrım olmadı..Ama buz uygulynca iyi geldiğini biliyrum..
Esmagnc NagehanC Benim doktorum 20.haftadan sonra önerdi hemde sağlık ocağındaki aşıyı yapan hemşirede ona göre gün verdi