tekbirask156 Merhabalar nasılsınız durumlar ne bebisler maç kilo olmuş , doğum pozisyonu almış mi ? Neler yapıyorsunuz , hazırlıklar tamam mı 🌺
Gijok tekbirask156 33+2 migde yanmasi disinda bi problem yok 31de 2200dü kilomuz ptesi kontrol var baklm kac olmus hazirliklar tamam cunki 20 aylik bi kizim var zaten buda kiz herseyi ablasindan kaldi 😅hastane cantami da yarin hazirlicam insallah 💕
babysevgi tekbirask156 yarın 33+0 ız kilomuzu bilmiyorum😬 cnkü 30 da gitmiştik 1760 gr dı 🌸şimdi 34 de gidicez inşallah 🙏🏻 hazırlıklar ; odası vs tmm perdelerini seçtik henüz o gelmdi tabi. Alışveriş kısmı da tmm ama zıbın alıyorum gördükçe . :) yıkancak ütülencek onlar artık bir günlük iş :) korkutmuyo
SusamsMother tekbirask156 bugün 33+0 🤲🏻 2 gün sonra kontrol var. 😊 İnşallah sağlıkla ve zamanında alırız bebeklerimizi kucağımıza. 🙏
tekbirask156 Gijok 33+2 tüm ben de biraz önce geldim 2110du kilosu haftasına göre normal dedi . doğum pozisyonu almış 🥰 . Sağlıkla gelsinler 🌼
tekbirask156 babysevgi ben ne olur ne olmaz diye çantayı falan da hazırladım . Yıkayıp ütüleme kısmı çok zevkli 🤗 cuma günü bime gelecek şeyler var ihtiyacıniz olan bir şey vardır belki bı bakın ☺️🌼
tekbirask156 Bsra5 doktor az demediyse değildir . Bence normal kendime göre kıyaslayınca . Ama ben de daha tombiş olsun istiyorum 😁 sanki o zaman daha sağlıklı gibi bir algı var .
Mehtap06 Çok şükür her şey yolunda 🤗31 haftalıkken gitmiştik kilosu 2100 cumartesi günü gideceğiz bakalım şuan da 33+5 şimdi kaç kilo olmuş 🤰🏼Alışverişini de hafta sonu hepsini bitireceğim inşallah 🤲🏻Doğum çantamızı hazırladık ama her ihtimale karşı 🌸 sağlıcakla gelsinler minikler 🤗🥰
Ebrubirli Mehtap06 biz 31 haftamız da 1600 dük şu an 33+3 haftaya kontrolüm var ama zayıf sanırım benim kızım. Yorumlara bakınca öyle gibi 😔
SKelebek tekbirask156 35. Haftadayım 34 de gittiğimde 2500 gr dı. Suyum azalmış doğum pozisyonu almış küçük hanım. Ama 2 gündür hareketleri çok azaldı ona canımı sıkıyorum acaba gitsem mi bir kontrole diye. 5 gün önce gittiğimde iyiydi durumu. herşeyi hazır çok şükür bir çanta hazırlanacak 🥰
tekbirask156 SKelebek suyu azalmissa sürekli takipte olmak iyidir bir haftada on günde bir gidin derim . İnsaAllah sağlıkla gelir 🌼🤗
Gizem13 SKelebek benim oyleydi hareketleri cok az gittigimde bebegin kalp atisi suyu azaldigi icin durmak uzereydi acilen 35 haftalik sezeryanla dogum yapmistim
Nezosikra tekbirask156 bende 32+5 olarak burdayım ama bebegim hala doğum pozisyonu almamış başı yukarda😔inslalah daha döner hazırlık olarak daha bişey almadim topluca alıyım diyorum inslalah her gün erteliyorum ama iyice de agirlasiyorum 😩Hayirlsii artık sizin hazırlıklar tamam mi cinsiyetiniz ne
tekbirask156 Nezosikra erkek 🥰 şükür aldım her şeyini . Toplu biraz maliyetli olur diye parça parça aldım . Bence al hemencecik . Bu işler belli olmuyor çünkü 34te bile gelen var 😏
Prenses58 tekbirask156 33+2 olduk haftaya kontrolüm var kilosunu bilmiyorum ama 3 hafta önden gidiyoruz kıyafetleri tmm yıkandı ütülendi çantam hazır oğluşumuzu bekliyoruz hayırlısıyla
Cheerfulmom tekbirask156 En son 31 +4 de gittim 2 kilo olmuştu bebeğim 42 cm di Doğum pozisyonunuzda almış 😊 Ultrason resminde dilini çıkarmış bekliyordu onu gördükçe günler geçmiyor 😂 tüm hazırlıkları tamam sadece yıkanıp ütülenecek onun için de eşimin müsait bi zamanını bekliyorum kendisi yapacakmış.
tekbirask156 Cheerfulmom 🥰🤗 ay ne hoş 🌺 birlikte yapın sevginizin meyvesi için ☺️ sağlıkla İnsaAllah 🙏🏾
SKelebek tekbirask156 yani doktorumda 2 hafta sonra görüşürüz dedi valla banada uzun geldi Süre ama ben 10 gün sonrasına aldım ne olur ne olmaz diye