91ARIN91ASK devlet hastanesinde yaptırdım şuan Marmaris’te annemlerin yanındayım burda aslında kadın doğumdaki doktordan çok memnunum kontrole gittiğimde bile nerdeyse 20 dk detaylı ilgileniyo herşeye tek tek bakıyo yarın kendi doktoruma sonuç için gittiğimde söyleyeceğim bakalım