Didemmmmmsss hiç beklediğim gibi geçmedi maalesef burda okuduklarım yarım saat daha fazla sürdüğünü söylemişti herkes Benim 3 dk bile bakmadı doktor ve hiç bişey söylemedi ben kendim sordum bi problem varmı diye benim gördüğüm yok doktorun detaylı anlatır diyip gönderdi doktor da bugün yok yarın görüşeceğim biraz hayal kırıklığı oldu benim için 🙄